می روم با دست خالی....


غمکده ی میلاد

در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم / تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم .

                                                               

میروم با چشم گریان تا بدانی قدر من را

                               میروم تا تو بدانی قدر قلب عاشقم را

میروم اما نگویی که فلانی بی وفا بود

                       میروم با دست خالی من از این دنیای فانی 

هست در یادتو روزی خسته بودم از زمانه

                     نقش کن بر روی قبرم گر نبودم غصه هایم 

تا بدانند کنج خلوت این دل چه ها بود وگذشت

                         گر نبودم و تو این بیت ز من را خواندی

نقش کن گوشه ی قلبت مثل من خاطره ها را

 



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت23:15---14 مرداد 1391
salam duste aziz webe jalebi dari khosh hal misham b manam sar bezani montazeretam mamnun .

میلاد
ساعت0:12---29 تير 1391
سلام خیلی نوشتهات قشنک بود/اگه میخای لینکم کن


پردیس
ساعت1:11---28 تير 1391
سعی کن تنها کسی را که در تنهایی ات راه می دهی خدا باشد؛

و سعی کن تنهایی ات آنقدر بزرگ باشد که خدا در آن جای گیرد ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 27 تير 1391برچسب:,ساعت 21:36 توسط میلاد رشیدیان | |


Power By: LoxBlog.Com